Welkom! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Fenne - WaarBenJij.nu Welkom! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Fenne - WaarBenJij.nu

Welkom!

Door: Juf Fenne

Blijf op de hoogte en volg Fenne

07 April 2014 | Nederland, Venlo

Hoi allemaal,

Welkom op mijn site!
Op 3 mei vertrek ik naar de hoofdstad van Thailand, Bangkok.
Hier blijf ik 3 maanden.
Ik geef daar les op een Thaise basisschool samen met nog een aantal juffen en meneren.
Thais spreek ik niet, dus het lesgeven gebeurd in het Engels.
De kinderen in Bangkok moeten dit ook nog leren, dus daar gaan we flink mee aan de slag!

Al mijn verhalen schrijf ik op deze site.
Zo reizen jullie een beetje met mij mee.
Jullie mogen altijd vragen stellen via deze site, ik beantwoord deze dan.
Ik zal ook een paar foto's van mijn reis op deze site zetten.
Zo kunnen jullie ook een beetje meekijken hoe het leven er in Thailand aan toe gaat.

Groetjes juf Fenne

  • 08 April 2014 - 15:07

    Alice:

    hoi juf Fenne

    ik denk dat ik je ga missen.



    gr. Alice

  • 08 April 2014 - 15:17

    Thomzonnevijlle:

    hoi juf Fenne ik zeg dat ik het geweldig vind voor u.
    Maar ik vind het wel jammer dat u bij ons weg gaat want ik heb u net goed leren kennen en nu moet u al weer weg.
    En ik moet u ook eerlijk zeggen ik heb het met u heel leuk gehad en nou net voor het schoolreisje vertrekt u.
    Ps: kan ik u echt bellen vanuit Nederland naar Thailand want dat zou ik echt doen om u even te spreken.
    Stuur me ook een foto.
    PPS: stuurt u mij een anzichtkaartje.
    PPPS: ik heb echt een beetje verdriet omdat u weg gaat.



    Vriendelijke groet Thom Zonnevijlle

  • 08 April 2014 - 15:23

    Lieve:

    hoi juf Fenne hier is Lieve & Milou & Joy
    wij gaan u echt heel erg missen en vinden het daarom ook heel jammer dat u gaat
    GR. Lieve Joy en Milou

  • 08 April 2014 - 16:29

    Jana&Floor:

    We gaan je heel erg missen…
    Juf Fenne we vinden het jammer dat u weggaat :(


    gr. Jana en Floor

  • 08 April 2014 - 16:53

    Milou:

    Ik ga je heel erg missen...
    Ik hoop dat je het leuk gaat hebben!
    GR. Milou

  • 08 April 2014 - 17:23

    Joy:

    hoi juf Fenne
    ik ga je heel erg missen.
    maar ik wens je ook heel veel plezier in Thailand.

    groetjes van Joy van Wijlick

  • 08 April 2014 - 18:08

    Alice:

    hoi juf fenne

    ik weet zeker dat ik je heeeeel erg ga missen.
    en ik wens je heeel veel plezier in Thailand.


    x alice

  • 08 April 2014 - 20:59

    Thom Zonnevijlle:

    Hoi juf Fenne ik ben er nog even soory dat ik zoveel heb geschreven
    Vriendelijke groet thom

  • 08 April 2014 - 22:08

    Juf Fenne:

    Hoi allemaal!

    Wat een leuke en lieve reacties al!
    Dat vind ik erg leuk om te lezen.
    Ik ga jullie ook zeker missen,
    maar we houden contact!
    En Thom, als ik in Thailand ben stuur ik ook een kaartje naar jullie klas :)

    Ik zie jullie volgende week dinsdag weer op school, tot dan!

    Groetjes juf Fenne


  • 09 April 2014 - 12:34

    Tom Van Zon:

    Juf Fenne ik ga je erg missen.
    je was de beste juf van de hele wereld .
    jammer dat je weg gaat.
    Ik hoop dat je een hele hele gooie reis .
    Wilt u ook foto's laten zien van de school en de tempels.

  • 09 April 2014 - 13:17

    Lieve:

    hoi juf fenne,ik vind het jammer dat u nu al moet gaan.
    Ik zal u gaan missen :-( .
    En nog veel plezier in Thailand.


    groetjes Lieve Houben

  • 09 April 2014 - 18:44

    Silke :

    Hallo lieve juf Fenne ik ga jou super erg missen .
    Maar ik ga u zeker volgen wat u allemaal doet in Thailand.




    Groetjes Silke Verstegen

  • 09 April 2014 - 20:16

    Jolie:

    Hey ,

    Sorry dat ik zo laat ben ik kijk er nu pas op !

    Juf Fenne
    Ik ga u heel erg
    Misssen !!!!!

    :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

    Hier heb ik nog een paar vragen :

    Kunt u ook Naar stranden en zo ?
    Waar gaat u dan overnachten ?
    Stuurt u dan ook foto's van de klaslokalen ?

    Sorry ik weet het ik kan veel kletsen !!!


    HAHA ....



    D
    E

    B
    e
    s
    t
    e

    w
    e
    n
    s
    e
    n

    i
    n

    T
    h
    a
    i
    l
    a
    n
    d



    Groetjes Jolie

  • 10 April 2014 - 15:21

    Lotte Kersten :

    ik ga je ook heel erg missen maar ik vind het voor u wel heel leuk.

    liefs lotte

  • 10 April 2014 - 15:54

    Milou:

    hoi juf fenne ik ga u heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg missen


    liefs alice en milou


  • 10 April 2014 - 18:32

    Tom:

    Tot dinsdag juf fenne en de hele klas tot morgen

  • 11 April 2014 - 17:12

    Jordi:

    tot dinsdag
    gr Jordi

  • 11 April 2014 - 18:48

    Silke :

    HHHHHHHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy juf fenne

    Groertjes Silke

  • 15 April 2014 - 17:05

    Lieve:

    hoi juf Fenne,
    wild u ook een foto's stuurren



    gr. Lieve Houben

  • 20 April 2014 - 19:15

    Silke :

    Ik ga u super erg missen veel plezier in Thailand

  • 12 Mei 2014 - 16:29

    Jolie:

    Doei juf !

  • 11 Oktober 2019 - 14:52

    Tim:

    hoi juf fenne

  • 11 Oktober 2019 - 14:56

    Timmyboy Van Goep 7 2019/2020:

    hoi juf fenne beterschap als je dit leest ben je waarschijnlijk weer beter maar ik kan het proberen meschien zie je het eerder ik hoop dat je snel weer beter bent want juf Linda is echt stom en heeeeel eritant

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venlo

Thailand

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2014

Tempel, lesgeven en Koh Samui

12 Mei 2014

Hallo Bangkok!

13 April 2014

Vragen & nieuwtje

07 April 2014

Welkom!
Fenne

Actief sinds 07 April 2014
Verslag gelezen: 826
Totaal aantal bezoekers 5130

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 26 Juli 2014

Thailand

Landen bezocht: