Vragen & nieuwtje - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Fenne - WaarBenJij.nu Vragen & nieuwtje - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Fenne - WaarBenJij.nu

Vragen & nieuwtje

Door: Juf Fenne

Blijf op de hoogte en volg Fenne

13 April 2014 | Nederland, Venlo

Hallo jongens en meisjes,

Ik heb alle reacties van jullie gelezen, wat ontzettend leuk!
Er zaten ook een aantal vragen tussen. Ik zal ze hieronder beantwoorden:
Kunt u ook naar stranden en zo ?
Ja, ik kan ook naar stranden gaan. Alleen moet ik dan wel eventjes reizen. Het gebied in Bangkok waar ik naartoe ga, ligt namelijk niet direct aan de zee. Met de bus reis je ongeveer 2 à 3 uurtjes (schat ik) naar het strand.
Waar gaat u dan overnachten?
Ik overnacht in een appartementencomplex in Bangkok. Daar heb ik een eigen kamer. We gaan misschien ook een weekendje naar het strand en willen dan in een hotel voor een paar dagen overnachten. De andere dagen werk ik op de basisschool en overnacht dan gewoon in mijn appartementje.
Stuurt u dan ook foto's van de klaslokalen?
Als ik eenmaal in Thailand ben, zal ik zeker een foto van de klaslokalen op deze site zetten. Dan kunnen jullie eens kijken of dat op de klaslokalen lijkt die wij in Nederland hebben.
Wilt u ook foto's laten zien van de school en de tempels?
Van de school zal ik foto’s maken. Bij de tempels: als dit mag zal ik dit zeker doen! Ik weet namelijk niet zeker of je in alle tempels foto’s mag maken, maar als het mag, doe ik dit.

Een nieuwtje: Het is nu bekend geworden hoeveel kinderen ik les ga geven, dit zijn er 42 in totaal! Dit lesgeven doe ik samen met 2 Thaise studenten die ook juffrouw willen worden. Eigenlijk zou ik grade 1&2 krijgen (dit is te vergelijken met groep 3 en 4 in Nederland). Nu heeft er een kleine verandering plaatsgevonden en krijg ik alleen grade 1 (groep 3), maar dit is wel een hele grote groep. In Thailand werk ik 4 dagen in de week en heb ik 1 dag vrij om alles voor te bereiden. Als ik aankom heb ik 1 dag vrij en daarna gaan we meteen aan de slag. We werken rondom het thema sprookjes.

Groetjes juf Fenne

  • 17 April 2014 - 22:14

    Senna:

    Hoi juf Fenne,

    Ik hoop dat het daar heel leuk is.
    Kom je ook nog eens naar ons?

    Groetjes Senna.

  • 12 Mei 2014 - 16:32

    Jolie:

    Juf Fenne wie is Senna ?

  • 12 Mei 2014 - 19:43

    Fenne :

    Hoi Jolie,

    Senna is een kind bij mijn moeder op school!

    Groetjes juf Fenne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venlo

Thailand

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2014

Tempel, lesgeven en Koh Samui

12 Mei 2014

Hallo Bangkok!

13 April 2014

Vragen & nieuwtje

07 April 2014

Welkom!
Fenne

Actief sinds 07 April 2014
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 5136

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 26 Juli 2014

Thailand

Landen bezocht: